Умови гарантії
Всі умови гарантії регулюються законодавством України.

Гарантійний термін експлуатації – термін, протягом якого гарантується використання товару, за призначенням за умови дотримання споживачем правил користування і протягом якого Виробник (Продавець) виконує гарантійні зобов’язання.
Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого Продавець гарантує якість товару (гарантійний строк).
Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання гарантійних зобов’язань Продавця.
Технічне обслуговування обладнання не входить до переліку робіт, які виконуються у межах гарантійних зобов’язань.
Продавець залишає за собою право відмовитися від гарантійного ремонту у разі недотримання зазначених нижче Умов гарантії.
Справжні Умови гарантії діють у межах території України.
УМОВИ ГАРАНТІЇ
1. Гарантійне обслуговування не здійснюється в разі закінчення гарантійного терміну.
2. Гарантія дійсна за наявності правильно заповненого гарантійного талона із зазначенням повної назви моделі, серійного номера виробу (IMEI-номера), дати продажу, гарантійного терміну.
3. Перед використанням товару Покупець повинен детально ознайомитися з інструкцією по експлуатації придбаного Товару.
4. При передачі товару на гарантійне обслуговування до товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації коли та за яких умов проявляється даний дефект. У разі відсутності заявлених Покупцем (Користувачем) дефектів з клієнта знімається плата за діагностику.
5. Продавець не надає жодної гарантії, яка стосується роботи програмного забезпечення, самостійно встановленого покупцем на купленому обладнанні. У цьому випадку претензії потрібно висувати до розробників даного програмного забезпечення. Оцінка справності обладнання проводиться в оптимальному програмному оточенні.
6. Після детального огляду товару в сервісному центрі, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
7. Продавець не бере на себе зобов’язань заміни гарантійного товару на аналогічний під час ремонту.
8. Покупцеві надається гарантія на товар. Подальший перепродаж не означає перенесення прав на гарантійне обслуговування на наступного покупця.
9. Гарантія не поширюється на витратні матеріали (картриджі, фільтри, батарейки/акумулятори, ремені тощо).
10. Гарантія не поширюється у разі, якщо заводське маркування або серійний номер, IMEI-номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, пошкоджено, нерозбірливі, мають сліди переклеювання або видалені на товарі або в гарантійному талоні.
11. Гарантія не поширюється у разі використання товару не за призначенням, професійне або промислове використання товару побутового призначення.
12. Гарантія не поширюється у разі природного зношення або вичерпання ресурсу, який можна очікувати в разі активного використання продукту (вигоряння поверхні, забруднення, потертості).
13. Гарантія не поширюється у разі внесення в конструкцію товару змін або виконання доробок, а також використання деталей, комплектуючих, програмного забезпечення, витратних матеріалів, засобів для чищення матеріалів не передбачених нормативними документами.
14. Гарантія не поширюється у разі пошкодження товару Покупцем або третьою особою.
15. Гарантія не поширюється у разі, якщо несправність товару викликана дією непереборних сил (пожежа, удар блискавки, затоплення, природні катаклізми тощо).
16. Гарантія не поширюється у разі, якщо пошкодження товару (обладнання) викликане невідповідністю Державним стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж, ненормованими коливаннями напруги та іншими несправностями ліній електроживлення, що призводить до характерних пошкоджень ланцюгів живлення, компонентів, контактів.
17. Гарантія не поширюється, якщо товар експлуатується з порушенням умов використання, які вказані в інструкції по експлуатації.
18. Гарантія не поширюється у разі, якщо на товарі пошкоджені гарантійні пломби Виробника, Постачальника, Продавця.
19. Гарантія не поширюється у разі, якщо є сліди стороннього втручання або була спроба несанкціонованого ремонту товару (обладнання).
20. Гарантія не поширюється у разі пошкодження товару (обладнання), заподіяного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, хімічних засобів, води, пилу, комах тощо.
21. Продавець за жодних умов не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації або інших грошових втрат), пов’язаних із використанням або неможливістю використання проданого Товару (Обладнання).
22. Для проведення діагностики або ремонту товару (обладнання) Покупець (Замовник) здійснює демонтаж і монтаж Товару (Обладнання), а також доставку Товару (Обладнання) за адресою приймання в гарантійний ремонт і назад самостійно та за власні кошти.
Поширені питання щодо Умов гарантії
Торгові відносини між покупцем і продавцем регулюються Законом «Про захист прав споживачів»
Який термін гарантії?
Термін гарантії на кожен товар зазвичай вказаний на нашому сайті, у гарантійному талоні або на упаковці товару. Якщо таких документів немає чи інформація не зазначена, зв’яжіться з нами зручним для вас способом. Ми допоможемо уточнити необхідні подробиці.
Яка різниця між гарантією від виробника та магазину?
В нашому магазині Ви можете вибрати товари з гарантією від виробника або гарантією магазину. Різниця лише в тому, що з гарантійним талоном від виробника Ви зможете звернутися в сервісний центр виробника, а у випадку з гарантією від магазину - всі турботи про Ваш товар візьмуть на себе наші фахівці.
Якщо ви маєте запитання, зв’яжіться з нами – ми завжди готові допомогти! 😊