Обмін і повернення товару
Ми дбаємо про захист прав споживачів та інтереси наших клієнтів.

Мабуть, кожен покупець знає, що у нього є законна можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Наприклад, не влаштовує розмір, фасон, колір, форма, габарити або є інші підстави, за якими покупка не може бути використана за призначенням.
Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час покупки (ст. 9 Закону “Про захист прав споживачів”). При цьому спосіб оплати товару не має значення, він може бути придбаний як за готівку (безготівкові) гроші, так і в кредит.
Обмін або повернення товару не завжди відбувається легко та швидко. Тому докладніше розповімо про процедуру та нюанси обміну або повернення товару, який не підійшов покупцеві.
Вартість доставки при поверненні або обміні товару покривається покупцем, за умовами політики магазину “ElectroCom”!
Порядок обміну або повернення Товару Одержувачем (Користувачем, Платником).
1. Обмін та повернення товару (у тому числі при розірванні договору купівлі-продажу) в порядку Закону України «Про захист прав споживачів» може здійснюватися Продавцю за адресою: 49125, м. Дніпро, провулок Крушельницької, 8. Користувач, зокрема, також зобов’язаний належним чином надійно упакувати відправлення зовні та всередині, аби товар не пошкодився в процесі транспортування.
2. При отриманні Товару поштою, обмін та повернення такого Товару (в тому числі, при розірванні договору купівлі-продажу), здійснюється поштою за наступною адресою: м. Дніпро, відділення Нової Пошти №40, отримувач Сидоренко Валерій Іванович, моб.: 0688375050.
3. При обміні і поверненні Товар слід відправити в повній комплектації, долучивши до нього також наступні документи:
* Заява на обмін товару або повернення грошових коштів, із зазначенням причин обміну або повернення;
* Акт приймання-передачі товару / накладна / чек від Продавця (документ, що підтверджує факт придбання товару);
* Гарантійний талон.
4. У разі направлення Користувачем (Споживачем) товару (який було придбано через сайт та умовами Продавця передбачена можливість направлення останньому такого товару за адресою: 49125, м. Дніпро, провулок Крушельницької, 8 для організації гарантійного обслуговування) без оформленої належним чином письмової заяви із пред’явленими вимогами вважається, що такий товар направлено з метою передачі останнього до сервісного центру для проведення діагностики та обслуговування (усунення недоліку). При цьому обов’язковим є наявність оригіналу гарантійного талону до товару та розрахункового документу.
4.1. Наведений у даному розділі порядок діє у випадку якщо умовами Продавця передбачена можливість зворотного направлення товару на адресу: 49125, м. Дніпро, провулок Крушельницької, 8, у тому числі для організації гарантійного обслуговування. У разі направлення Користувачем (Споживачем) товару протягом гарантійного строку на вказану вище адресу без оформленої належним чином письмової заяви із пред’явленими вимогами вважається, що такий товар направлено з метою передачі останнього до сервісного центру для проведення діагностики та обслуговування (усунення недоліку). При цьому обов’язковим є наявність оригіналу гарантійного талону до товару та розрахункового документу, виданого Продавцем. Виключенням є направлення товару протягом 14-ти днів з моменту придбання.
4.2. У випадку направлення Користувачем (Споживачем) такого товару на вказану вище адресу із заявою про повернення грошових коштів або щодо обміну товару на підставі положень ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» без документів, що підтверджують наявність істотного недоліку в товарі (при наявності оригіналу гарантійного талону та розрахункового документу, виданого Продавцем), вважається, що Користувач (Споживач) згоден на передачу такого товару до уповноваженого сервісного центру для з’ясування наявності в товарі істотного недоліку. У разі такого направлення товару на підставі положень ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» із заявою про обмін товару або повернення грошових коштів з посиланням на наявність недоліку в роботі товару вважається, що Користувач (Споживач) згоден на передачу такого товару до уповноваженого сервісного центру для з’ясування наявності істотного недоліку в товарі (діагностику). У випадку якщо наявність істотного недоліку не буде підтверджена уповноваженим сервісним центром, вважається, що Користувач (Споживач) згоден на безоплатну діагностику товару та безоплатне усунення виявленого недоліку (за умови підтвердження гарантійного випадку).
4.3. Термін усунення виявленого недоліку: 14 днів з моменту отримання уповноваженим сервісним центром запасної/складової частини (якщо обслуговування виробу цього вимагає) та 10 днів термін транспортування.
4.4. Для мінімізації ризиків випадкового пошкодження товару при пересиланні Продавцю, Користувач (Споживач) повинен перед таким направленням описати зовнішній вигляд товару разом з представником перевізника шляхом складання відповідного акту. У випадку необхідності з’ясування проблем в роботі товару, в телефонному режимі або через месенджер Viber, Telegram зі Споживачем може уточнюватися інформація про наявний недолік Продавцем або представником Сервісного Центру.
4.5. Споживач надає свою згоду на отримання електронних повідомлень щодо розгляду його звернення на вказану ним електронну пошту та/або за допомогою засобів мобільного зв’язку та /або за допомогою месенджерів (Viber, Telegram), що прив’язані до номера телефону, зазначеного Споживачем (Користувачем) в заяві чи в іншому документі. Такі повідомлення вважаються належним інформуванням Споживача.
4.6. Направляючи товар на гарантійне обслуговування, Користувач (Споживач) повинен відключити паролі, графічний ключ та інші блокування, встановлені в товарі. Для продуктів Apple обов’язково необхідно вимкнути функцію «Find My iPhone». У разі наявності таких блокуваннь Користувач (Споживач) надає згоду на повернення йому товару без здійсненого гарантійного обслуговування. Після відключення блокуваннь Користувач (Споживач) може повторно направити товар на вказану у даному Розділі Угоди адресу для організації гарантійного обслуговування.
5. Користувач (Споживач) зобов’язаний оглянути товар (його зовнішній вигляд, кількість, якість, комплектність) разом із розрахунковим документом при отриманні замовлення (посилки) в присутності представника Перевізника, а у разі отримання товару в магазинах / пунктах видачі Адміністрації – в присутності уповноваженого працівника магазину / пункту видачі, у тому числі й при отриманні товару, що повернувся після гарантійного обслуговування. Претензії Користувача (Споживача) до Продавця щодо товару, який отримано через кур’єрську службу (Нова Пошта, Укрпошта, тощо) з приводу неналежного товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), які виявлені при отриманні товару, мають бути зафіксовані Користувачем (Споживачем) разом з представником кур’єрської служби шляхом складання письмового документу, в якому відображаються виявлені пошкодження. В інших випадках претензії щодо пошкодження товару в процесі транспортування пред’являються безпосередньо до перевізника.
5.1. Прийняття Користувачем (Споживачем) Товару без складання з представником кур’єрської служби письмового документу з приводу неналежного товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), які виявлені при отриманні товару є підтвердженням відсутності у Користувача (Споживача) будь-яких претензій до Продавця та/або Адміністрації щодо якості або кількості такого Товару, будь-яких характеристик (колір, габарити і та інше).
5.2. Прийняття Користувачем (Споживачем) Товару в магазинах / пунктах видачі без зауважень з приводу неналежного товарного або зовнішнього вигляду (пошкодження), які виявлені при отриманні товару, є підтвердженням відсутності у Користувача (Споживача) будь-яких претензій до Продавця та/або Адміністрації щодо якості або кількості такого Товару, будь-яких фізичних характеристик (колір, габарити і та інше).
6. Незважаючи на викладене у п.п. 5, 5.1 Угоди, у разі отримання Товару з використанням мережі поштоматів, Одержувач зобов’язаний одразу після відкриття комірки поштомату перевірити зовнішній вигляд Товару на предмет наявності або відсутності будь-яких пошкоджень (дефектів), а також відповідності Товару кількості, якості та комплектності. У разі, якщо протягом 30 (тридцяти) хвилин після відкриття комірки поштомату Одержувач не заявить претензій (письмових або усних) щодо пошкоджень Товару, його невідповідності кількості, якості чи комплектності, вважається, що Товар отримано Одержувачем у належному стані та без будь-яких претензій до зовнішнього вигляду, кількості, якості чи комплектності. Претензії Споживачів щодо Товару, отриманого через мережу поштоматів, приймаються шляхом попереднього звернення Споживачів на номер 0688375050 та подальшої фіксації претензії у письмовому вигляді. Претензії Споживачів, заявлені відповідно до даного пункту Угоди, мають підтверджуватись відповідними фотодоказами або відеодоказами, що необхідні у випадку неможливості зафіксувати невідповідність Товару за допомогою фото.
Поширені питання щодо обміну або повернення Товару
Торгові відносини між покупцем і продавцем регулюються Законом «Про захист прав споживачів»
В які терміни покупець може повернути або обміняти товар?
Належної якості: протягом 14 днів з дня отримання товару, або ж розірвати угоду ще до отримання товару, з поверненням грошей продавцем.
Неналежної якості: також протягом 14 днів або протягом встановленого гарантійного строку.
Умови:
- товар без механічних ушкоджень;
- збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби та всі захисні плівки;
- не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям;
якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася; - повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка.
Чи можна повернути або обміняти товар, куплений через інтернет-магазин?
Так, за умовами законодавства України, покупець має право повернути товар, куплений через інтернет-магазин, протягом 14 днів з моменту отримання товару, якщо товар не відповідає його вимогам або не підходить за іншими параметрами.
Хто платить за доставку товару при поверненні або обміні?
Вартість доставки при поверненні або обміні товару покривається покупцем, за умовами політики магазину "ElectroCom"!
Як довго триває повернення коштів за повернений товар?
Повернення коштів здійснюється протягом 7-14 робочих днів з моменту отримання товару магазином.
Чи можна обміняти товар на інший без повернення коштів?
Так, наш магазин може запропонувати обмін товару без повернення коштів. Обмін товару має бути здійснений на аналогічний або інший товар за взаємною домовленістю між магазином та покупцем.
Якщо ви маєте запитання, зв’яжіться з нами – ми завжди готові допомогти! 😊